Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa w Parczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip-spparczew.sieroszewice.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Ewelina Kruk — email: spparczew@sieroszewice.pl lub telefonicznie 627396081 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: Parczew , 63-405 Sieroszewice,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Budynek Szkoły Podstawowej w Parczewie znajduje się w Parczewie. Budynek posiada dwa wejścia w tym jedno wejście na salę gimnastyczną oraz wejście główne na parterze:

  • wejście wyposażone jest w standardowe drzwi, nieoznakowane, nieautomatyczne, oświetlone, dobrze widoczne na tle fasady, przed drzwiami są dwa stopnie, przy drzwiach nie ma domofonu,
  • budynek jest wyraźnie oznakowany tablicą informacyjną, jest właściwie oznakowany (np. przy pomocy piktogramów - oznaczeń przeciwpożarowych),
  • nawierzchnia przed wejściem jest utwardzona,
  • budynek składa się z parteru oraz piętra,
  • na piętro prowadzą schody, nie ma wyróżnienia początku i końca biegów schodów, schody wyposażone są w poręcze (brak oznaczenia pięter na poręczach w alfabecie Braille’a), brak oznaczeń fakturowych przed schodami, powierzchnia schodów jest antypoślizgowa,
  • budynek nie posiada windy umożliwiającej wjazd na piętro,
  • w większości pomieszczeń jest możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • w pomieszczeniach istnieje możliwość regulowania natężenia światła,
  • toalety wyposażone są w urządzenia (podajniki mydła, pojemniki z ręcznikami itp.) umożliwiające korzystanie z nich w sposób przewidywalny i łatwy w obsłudze, w pomieszczeniach tych nie ma przycisków alarmowych,
  • elementy wyposażenia, meble, urządzenia, drzwi są dobrane w odpowiednim kontraście, umożliwiające samodzielną lokalizację i obsługę przez osoby słabowidzące,
  • sekretariat zlokalizowany jest na piętrze,
  • jest ogólna tablica informacyjna, brak jest wyświetlaczy wideo tekstu,
  • dostępne są oznaczenia symboliczne oraz informacje pisemne - tablice informacyjne umieszczone na odpowiedniej wysokości z zastosowaniem czytelnej czcionki,
  • w budynku brak jest dostępu do informacji dotykowej oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych słabowidzących,
  • przy budynku znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe (nawierzchnia nieutwardzona) brak wydzielonych miejsc dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi,
  • na teren budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
  • budynek posiada dźwiękowy system powiadamiania alarmowego,
  • w budynku oznakowano drogi ewakuacji wyposażone w piktogramy - oznaczenia przeciwpożarowe.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności tłumacza języka migowego.